Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

علیمانه ها

من اینجام

کاور آهنگ من اینجام
 
 

برای دانلود آهنگ روی همین متن کلیک کنید

متن آهنگ

من اینجام    لابه لای سیاهیه نورم
 
من میبینمت حتی وقتی حس کنی کورم
 
تو منو نمیبینی لای دیوارای بلند
 
من اینجام حتی اگه زیادی مغرورم
 
من اینجام  باید با دل لمسم کنی
 
تو خوشی یا حتی وقتی که از غم پری
 
تووو سفرتم  واست یه آبه خنک باشم
 
تو از اونا که سره غذا آب نمیخوری
 
من اینجام رفیق دوران کودکیت
 
من معنوی بودم ولی تو شدی پولکی
 
من اینجام قافیه ی شعرای رودکی
 
من اینجام ولی چرا هنوزم تو لکی
 
تو نمیخوای ببینی منو به هیچ سراطی
 
من ویلای تو شهر تو یه بچه دهاتی
 
من آرامشم تو میکشی عربده لاتی
 
من جاذبه ی زمین   تو هم منطق فاطی
 
من اینجام تو هم توی بهشت پیشمی
 
حتی جهنمم بری بازم صدامو میشنوی
 
تو بهترین جاها برات میز میچینما
 
تو بالاخواهه ته مونده ی غذای دیشبی
 
من اینجام ولی    هنوز پی علامتی
 
من پایانه تکرارم  ولی هنوز بد عادتی
 
من همیشه پیشتم اگه سندشو بخوای
 
دیشب کناره رفیقات زدی سر سلامتی
 
من اینجام آره
همیشه بودم
من درد اون زخمایی بودم که تو بچگیات میکشیدی
من اون حسه خوبی بودم که از خوشحالی جای خنده اشکاتو در آورد
من همیشه اینجا بودم
شاید حتی وقتی که تو نبودی
 
من اینجام   و میدونم که غما نفس گیرن
 
چون با هر نفس میام و با هر نفس میرم
 
تو عروسیا مست باهات یسره رقصیدم
 
تو مساجدم میام پیشت گوشه ها میشینم
 
منم مثل توام یجورایی شبیه آدمم
 
مثل تو دعوا میکردم یه شبایی با ننم
 
تو کتبی تقلب      تو شفاهیا بدم
 
روزا پی کار     بیداریه شبای بی هدف
 
من اینجام    دور و برم حصار کشیدم
 
همه درس عبرت فقط منو مثال کشیدن
 
همه هدفای یه روزَمون به سال کشیدن
 
دیگه سفیدیه موهامونم به زال کشیدن
 
من اینجام آرزوهام روی هوا لنگه
 
گنجشک فراوونه دسته منم طلبکاره سنگه
 
راحت پیروزما خب ندارم حوصله ی جنگه
 
زیر باده کولر  هنوز دارم تقاضای ینکه
 
من اینجا بی گناه واسم قصاص میبرن
 
از اطرافیا به شدت و به راستی پرم
 
واسم تصمیم بگیر همونقدر که بدوزی میبُرم
 
اینجا کافر میشن همونا که نعمت میخورن
 
من اینجام پره حرفم خ بزارید نگم
 
من اینجام واسه هرچی استخونه سگم
 
به بوی گوشت میره ولی میخوره یه لگد
 
عقب درد داره گشنه و آسمونو تگرگ
 
من اینجام و فهمیدم هیچی نی زوری
 
من اینجام    کنارتم آدمه پیزوری
 
من اینجام     بگو تو چی هنوزم میزونی
 
یا مثل قدیم تو کفه من خودتو میشوری
 
من اینجام       شبیه ماهیه تو تورم
 
من اینجام     به مشکلا نمیرسه زورم
 
من اینجام     ولی از خودم دورم
 
من اینجام  لابه لای سیاهیه نورم
عنوان: آهنگ من اینجام
حجم: 8.24 مگابایت
توضیحات: آهنگ من اینجام از علیمانه ها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی