Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

آهنگ گدا و شاه پریون

علیمانه ها

کاور آهنگ گدا و شاه پریون
 
دریافت
عنوان: آهنگ گدا و شاه پریون
حجم: 13.3 مگابایت
توضیحات: آهنگ گدا و شاه پریون از علیمانه ها

متن آهنگ

تکیه به کنج اتاق خیره به صفحه ی گوشی
 
چندتا عکس دارم ازت خودت کجایی پس کوشی
 
لباس کهنه تو تنم لباس نو نمیخرم
 
از وقتی واسه اون لباس خوشکل میپوشی
مشکل نیس خوشی من تکم آره
 
دیگه نمیخوامت اگه این دلم بزاره
 
هر شب مجبورم دیگه مست لش کنم
 
طعم دوریتو با هر پیکی مزش کنم
 
از اشک پرم   غصه میخورم
 
سرت روی شونم.   نیستش که باز
 
خدا بهم میگه اون واسه تو نیس لعنتی
 
فقط بشین یه گوشه باهاش رویاتو بساز
 
به عشقت بناز.   نازتو میکشه
 
منمو دسته زخمی که همه جا تو چشه
 
زد بارون به شیشه.   دلم آروم نمیشه
 
چه رویایی ماله منی آخه مگه میشه
 
مگه میشه گدا و شاه پریون
 
سرفه ها شدید.    یه بغضه پره خون
 
اون رفته از پیشم  خب به جای اون
 
 قرصای اعصاب یه جسمه نیمه جون
 
یه حس میگه بخون دیس بزن بهش
 
یه حس با تیغ رو دستام اسمشو نوشت
 
یه حس میگه اونم واسم تنگ شده دلش
 
دل پره خونه و نداره مغزم کشش
 
رسما به عشق.      پایبند نبود
 
بهش گفتم بمون.    کنار من نموند
 
دستا پره زخم زیر چشمام کبود
 
من موندم.      با یه نبضه پره دود
 
 
از من گذشتی پلارو خراب کردی رو من
 
منی که همیشه واست یه تکیه گاه بودم
 
جسمه داغونم.    خستس روحم
 
من بد بودم که اینجوری شدش
 
همش میگفت کنارمه واسه همیشه
 
قسمم میخورد به جونه خودش
 
به جونه خودش میخوام دنیاش نباشه
 
اون با عشقش خوشه منم شب هامو باشعر
 
صب میرسونم.    سیگار دود نمیکنم
 
ولی سرفه میکنم.    خون بالا میاد 
 
لیلی مجنونم عشقشون دروغ بود
 
دیگه متنفرم از کل ادبیات
 
 
 
 
از همه من بدم میاد
میگن کنم فرااااموشت
 
من موندمو خاطره هات
تنت توی هر آاااااغوشه
 
صدای من پر از بغضه
آخه همه غمام توشه
 
من که موندم ساده به پات
بغضم شده شبا سوژه
 
بوی تنت پر شده باز    حوالیه تنهاییام
 
امروز که دیر شدش ولی     تورو خدا فردا بیا
 
تورو خدا نزار دلم      بپوسه توی این قفس
 
دلم هواتو کرده باز      هواتو میکشم نفس
 
 
 
سرت رو شونه هاش.   سرم به دیوار اتاق
 
گفتم نباشی میمیرم قسم خوردم به خدا
 
مادرم دستاش به دعا. شاید خوب شم یکم
 
حتی نمیتونم بهش حلالم کن بگم
 
بس کن گلم     هیشکی نو دورم
 
از دست دادم تورم.  باشه به درک
 
یه چند سالی میشه که حالم خوب نیس
 
رو قلبم بیشتر از هزارتا ترک
 
خسته ام فلک.   مشکلا اَلَک
 
بود عشق بی کلک.  موندم یه سیگار یه فندک
 
به عشقتون بپاشید خیالی نی اصن
 
چرا میپاچید روی زخمام نمک
 
خدایا کمک.    خسته ام از بس نالیدم
 
خسته تر از ته سیگارا که رو دستم خوابیدن
 
و منه تنها که واسشون لالایی میخونه
 
چقدر سختی کشیدم فقط بالایی میدونه
 
کجایی دیوونه.   بی تو زندگی حرومه
 
واست مهم نی ولی بدون حاله منم خوبه
ولی کنار اون رفتارت اشوه هات باهاش
 
داره میخه سربی رو توی قلبم میکوبه
 
خیلی فرق داریم الان حتی شبام با شبات
 
من چشمام ولی تو چی خیس میشه لبات
 
تو رفتیو تو حسرت یه تار موتم
 
تو قیمتی بودی منم غیرتی بودم
 
همدمه همه شبام شده  بازم دود
 
اونی که منو شکست فقط احساسم بود
 
زندگی تاریکه منم مثل یه برکه ی کوچیک
 
که از ماه فقط عکسش واسم موند
 
هوا ابری شد محو شد عکسش کم کم
 
از اولشم نداد گوش به حرفم
 
اون رفتشو حسرتش موند به قلبم
 
انگار صاعقه بود منم بارونه نم نم
 
 
 
نم نم بارون  
منمو خیابون
قدم زدم آروم
خوشحالی با اون
دله من داغون
جدا شده رامون
خاطره هامون
رفتی از پیشم تو خیلی آسون
ندادی امون
هی زخم زبون
بهار بودم  شدم خزون
برو پیشش پیشم نمون

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی