Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

Alimaneha

پرتال خوانندگی alimaneha علیمانه ها الیمانه ها علی مانع ها

عکس های alimaneha علیمانه ها

 

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید
عنوان: آهنگ علیمانه ها alimaneha به نام بچه تخص
حجم: 2.89 مگابایت

متن آهنگ:

تو زندگی به مرحله ای رسیدم که

دلم واسه آرزوهام دیگه نمیجنگه

از همه ی رویاهام دیگه فکره فرارم

نه فاز گرفتم نه میخوام بازی درارم


حتی اگه آرزوهام همه برآورده شن

دیگه به هیچکدومشون من حسی ندارم

هیچ وقت ماله من نبودی اینو مادرم گفته بود

همیشه سرم بالا بود تو شدی باعث افتمون

آره بیخیالش حل نمیشه بحث با گفت گو

خودم و تو رو میدیدم توی خیالم جفت جور

به پای هم نشد ولی بعد رفتنت

پیر شدم  درست اندازه ی جفتمون

انقدر اشک ریختم که زیره چشام گودیه

انقدر سیگار کشیدم که پره دود شده ریه

من از ترس صبح شدن شبا نمیخوابم

وگرنه ترس چیه آخه شب که خودیه

بس که پری هی تکس مینویسی


به خودت اومدی ولی دیدی خودت نیستی

مشکلا بزرگن     تو هم در مقابل ریزی

خشکیدی شکستی و از اشک خیسه خیسی

پی سیری میری ولی میشی گشنه تر

شکستای قدیم شد باعث رشد من

فقط هوادارو عشقه هرچی فهشه پر

رو به روم روشنه پس بیخیال پشت سر

اگه  خیر دیدم از کسی همش حرومم

شما تغییر کردید به مولا من هنوز همونم

شدم یه بچه تخص که هی زمین میخوره

بعد پا میشه میگه هه هه دردم نیومد

من خوشحالم حتی اگه غم باشه

زیاد میبینم حتی اگه کم باشه

رقابتی نیس داداش اصن تو این قضیه

آخه  هیشکی نمیتونه انقد من باشه

چرا دمغی     تو خودتی       غرق شده کشتی

مقصر خودتی بیخیال شو بسته مشتی

اونقدر ساده ای که حتی اگه پسورد باشی

هه      قشنگ معلومه یک تا هشتی

سیگار رو لبت تو جیبات دنبال فندکی

باطن زهرماره ولی تو جمع گوله نمکی

اینا شرایط خودمه که شرح میدمشون

راضی ام از همه ی  خنده های الکی

دیگه عاشقی رو ندارم حس و حالشم

گور بابای عشق خیلی وقته بیخیالشم

اونقدر نرسیدم بهش که سرد شدم الان

آره سرد شدم سردتر از اونوره بالشم

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی